Skip to content
 

„Nepilnas adaptyvumas @ Mickevičiaus/Kęstučio“ (110609)

20110609-nepilnas-adaptyvumas-mickeviciaus-kestucio-1.jpg

20110609-nepilnas-adaptyvumas-mickeviciaus-kestucio-2.jpg

20110609-nepilnas-adaptyvumas-mickeviciaus-kestucio-3.jpg

20110609-nepilnas-adaptyvumas-mickeviciaus-kestucio-4.jpg

20110609-nepilnas-adaptyvumas-mickeviciaus-kestucio-5.jpg

20110609-nepilnas-adaptyvumas-mickeviciaus-kestucio-6.jpg

TXT

-> arunas.mazuna@vilniustransport.lt

„Sveiki vėl, Arūnai.
1) Jeigu tai Jūs inicijavote šviesoforų Juozapavičiaus/Rinktinės g. sankryžoje, apie kurią susirašinėjome 06.17-18, išjungimą (perjungimą į mirkčiojančio geltono signalo režimą) nakties metu, esu Jums labai dėkingas.
2) Siūlyčiau ir prašau nakties metu taip pat išjungti (perjungti) šviesoforus Mickevičiaus/Kęstučio g. sankryžoje (, tačiau netrukus tikriausiai parašysiu ir dėl kitų.)
Vietos nuoroda: http://www.maps.lt/map/default.aspx#obj=580709;6062229;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=580735,6062213&z=2000 .
Esmė ta, kad videodetektorinės “pilnai adaptyviai”, kaip Jūs vadinate, veikiančios sankryžos nepritaikytos n o r m a l i a m eismui dviračiais naktį, tiksliau, daro jį neįmanomą, nes videodetektoriai bent šiuo metu, panašu, d v i r a č i ų n e f i k s u o j a.
Tuo minimoje sankyžoje įsitikinau šiąnakt (06.29; apie 00:30). Privažiavusiems automobiliams žalias signalas įjungiamas per keliolika sekundžių, tačiau dviratininkui, sustojusiam prieš pažymėtą sankryžos liniją, dega amžinas raudonas. Išbandžiau įvairius atstumus nuo kelkraščio.
KET nustatoma:
“66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms.”
Eismas nakties metu nėra intensyvus.
“70. Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, dviračių vairuotojai privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų signalų.”
Tikiuosi, kad suprantate, apie ką kalbu.
Problema nėra sankryžos kirtimas. Galiu nulipti nuo dviračio ir persivesti jį paspaudęs pėsčiųjų perėjos mygtuką.
Problema yra neprotingai ar aplaidžiai nustatytos taisyklės ir įstatymai, kuriuos laužyti priverstas pilietis neišvengiamai augina savyje nusivylimą ir nepasitikėjimą protingomis, geromis, būtinomis taisyklėmis ir valstybe apskritai.
Pavyzdžiui, draudžiama važiuoti dviračiu šaligatviais, tačiau jais važiuojantis — todėl, kad dviračių tako nėra, o eismas gatvės pakraščiu kai kuriose vietose gali sukelti intensyvaus automobilių eismo sutrikimus ar pavojų dviratininkui — čia pat budinčio ir tai matančio policininko nebaudžiamas. Ketinu paduoti už tai kurį nors į teismą. Nors abu būsime lygiai tiek pat kalti. Kalti dėl to, kad nesukuriame geriausių įmanomų (kelių eismo) taisyklių savo valstybėje.
Prisegu miesto plano fragmentą ir nuotrauką (sankryžos vaizdas stovint A. Mickevičiaus gatvėje veidu į miesto centrą).“

arunas.mazuna@vilniustransport.lt ->

„Laba diena,
Jūsų minima sankryža Kęstučio – Mickevičiaus taip pat išsijungia 1 nakties o įsijungia 5 ryto
Dėl važiavimo dviračiu…. Pats asmeniškai važinėju su dviračiu į darbą iš darbo…važinėju po miestą… ir nelabai žinau net ką pakomentuoti.. Pats kaip dviratininkas liūdžiu nes Jūs esate visiškai teisus.
Jei yra noras galėtumėte atvykti pas mus, į eismo valdymo centrą, kur galėtume padiskutuoti, supažindintume su sistema ir panašiai… J“

-> arunas.mazuna@vilniustransport.lt

„3) Džiugu!
O gal galėtumėt nurodyti (bent apytikslę) datą, nuo kada ši sankryža nakčiai išjungiama? Nes man atrodo, kad dar visai neseniai mačiau ją, taip sakant, trukdančią giliai naktį :]. Kaip ir, pavyzdžiui, anksčiau minėtą Juozapavičiaus/Rinktinės, kurią išjungėte turbūt prieš kokią savaitę.
4) Visgi pripažinkite, kad i k i 01:00 ši ir kitos panašios sankryžos yra neįveikiamos dviračiu.
5) Dėkui už kvietimą, noro yra. Ar galėtume atvykti keliese? Parašysiu dar kartą, kad suderintume tikslų laiką“

arunas.mazuna@vilniustransport.lt ->

„Labas rytas,
Sąrašas sankryžų buvo suderintas 2009 metais ir nuo to laiko nebuvo niekas keista. Mes savavališkai negalime spręsti ką išjungti ką palikti, viskas derinama su policija ir Vilniaus miesto savivaldybe.
Taip, su dviračiais gali būti problemų… bet laikui bėgant manau ši problema bus išspręsta….
Žinoma galima, daugiau žmonių – didesnė tikimybė įdomiai diskusijai J“

Leave a Reply

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.