„Lrytas juokingas, nes spausdino, Zita juokinga, nes sukėlė skandalą, apsauginiai juokingi, nes kabinėjasi prie tokio š, kaip varškės pakelis. Startinė pozicija bajeriui su asocijacija buvo ok. Tačiau vėliau, po dviejų dienų, tai tapo labai įdomiu socialiniu fenomenu, kuris parodo, kad a)Lietuvos jaunimas nėra pasyvus ir nihilistinis – šiandien jie susijungė dėl bajerio, o ryt gali ir dėl ko rimtesnio – svarbu atrasti kelią į jų (protą, širdį, humoro jausmą, garbę, baimę, etc.); b) socialiniai tinklai – reali jėga Lietuvoje; c) turime daug žmonių turinčių tikrai gerą humoro jausmą ir esančių tikrai kūrybingais; d) antijudėjimas, antiplakatai ir antiakcijos reikalauja šiokių tokių gabumų skaityti tarp eilučių – ne visi tą supranta, taip yra ir bus, reikia susitaikyti ir ant jų nepykti – jei jau galvoja, kad “šie vaikinai sėja velnio sėklą”, tai tebūnie, būkime atlaidūs; e) lietuviška varškė nepriklausomai nuo gamintojo pavadinimo, religijos, tautybės ar socialinės padėties- tikrai geras produktas, priešingai nei cepelinai, kebabai ar karbonadai, kurie daugumos opinijoje suvokiami, kaip jei jau ne gėrybė, tai bent neišvengiamybė ir f) varškės nesustabdysi ir nesuksi atgal – judėjimas nebepriklauso kūrėjams, bet tai – nebėda, nes yra visi tie dalykai, kuriuos išvardinau anksčiau. Kaip sakė senovės Romoje: lietuvis lietuviui varškė ėst.“ (http://www.facebook.com/groups/211194738928328/?view=permalink&id=212177155496753)
—
Paveikslėliai semti iš „Photos of NVVGA“