Tai, kad administravimo sekretorius ar informavimo specialistė gali laisvai reikšti savo asmeninį požiūrį, skaldyti sąmojus ir tyčiotis miesto gyvenimą reguliuojančios įstaigos vardu, yra pasibaisėtina.
Apie 2019 m., gerai informuoto šaltinio teigimu, Vilniaus miesto savivaldybės FB paskyrą administravo kažkas iš „visų tų specialistų prie tarybos sekretoriato“.
Manau, kad šiuo metu tuo užsima Komunikacijos skyrius (https://vilnius.lt/lt/struktura-ir-kontaktai/?stid=47).
VMS Komunikacijos skyriaus darbuotojai 2024-10-13
1. Eglė Girdauskaitė-Mackelė
Skyriaus vedėja
2. Ugnė Belevičiūtė
Projektų vadovė
3. Giedrė Birmanienė
Visuomenės informavimo specialistė
„Socialinės reklamos lauko stenduose ir ekranuose administravimas. Viešinimo projektų užsakomuosiuose leidiniuose, internetiniuose puslapiuose, radijo stotyse administravimas. Skyriaus viešųjų pirkimų dokumentų rengimas ir vykdymas.“
4. Gabrielius Grubinskas
Ryšių su žiniasklaida specialistas
5. Kotryna Grušauskaitė
Ryšių su žiniasklaida specialistė
„6.1. rengia metinę mero ir Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) darbų ataskaitą;
6.2. Skyriaus vedėjo pavedimu rengia pranešimus žiniasklaidai apie Savivaldybės vykdomą veiklą, iniciatyvas ir jų įtaką gyventojams, siūlo Skyriaus vedėjui pranešimų žiniasklaidai temas;
6.3. administruoja Savivaldybės interneto svetainės naujienų modulį, rengia, skelbia ir prižiūri jame esančią informaciją, teikia pasiūlymus dėl interneto svetainės naujienų modulio tobulinimo;
6.4. organizuoja ir rengia spaudos konferencijas, viešųjų ryšių kampanijas – derina renginių dalyviams tinkamą laiką, užtikrina visų numatytų dalyvių atvykimą, parengia ir operatyviai išplatina pranešimus žiniasklaidai;
6.5. veda spaudos konferencijas, pristatymus, pagal galimybes užtikrina žiniasklaidos dalyvavimą šiuose renginiuose;
6.6. užmezga ir palaiko ryšius su žiniasklaidos atstovais, operatyviai pateikia jiems išsamią informaciją Savivaldybės veiklos klausimais;
6.7. dalyvauja Tarybos posėdžiuose, operatyviai informuoja visuomenę apie svarbiausius Tarybos priimtus sprendimus;
6.8. Skyriaus vedėjo pavedimu rengia merui, vicemerams, Savivaldybės administracijos vadovams kalbas, sveikinimus, pranešimus;
6.9. rengia ir derina mainų sutartis su žiniasklaidos atstovais;
6.10. kuria ir nuolat atnaujina atsakymų žiniasklaidai duomenų bazę;
6.11. dalyvauja Savivaldybės rengiamų programų, inicijuojamų akcijų darbo grupių veikloje;
6.12. renka, analizuoja apie Savivaldybės vadovus bei Savivaldybės veiklą žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją, ją apibendrina ir pateikia Skyriaus vedėjui, mero patarėjams, operatyviai reaguoja į žiniasklaidoje pasirodžiusią neteisingą ar kritinę informaciją;
6.13. Skyriaus vedėjo nurodymu informuoja gyventojus krizių atvejais, įvykus katastrofoms, stichinėms nelaimėms, epidemijoms, užkrečiamųjų ligų atvejais, likviduojant jų padarinius, atsitikus nenumatytoms aplinkybėms, susijusioms su Savivaldybės ar miesto veikla;
6.14. rengia ir dalyvauja Savivaldybės aukšto rango svečių priėmimuose, sutikimuose;
6.15. pavaduoja Skyriaus vedėją, jo nesant;
6.16. pagal savo kompetenciją vykdo kitus vienkartinio pobūdžio mero, Administracijos direktoriaus, Skyriaus vedėjo pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus. “
6. Irmantas Kuzas
Visuomenės informavimo specialistas
„INSTAGRAM ir Tik Tok paskyrų atnaujinimas, aktyvi komunikacija, įtraukiančio turinio kūrimas
Dalyvavimas naujo dalyvaujamojo biudžeto įrankio kūrime ar esamos platformos tobulinime
Informuoti visuomenę ir žiniasklaidą apie Vilniaus savivaldybės vykdomą veiklą“
7. Kastytis Mačiūnas
Vaizdo operatorius
8. Emilija Pociūtė
Visuomenės informavimo specialistė
9. Eglė Vankevičė
Visuomenės informavimo specialistė
„Informuoti visuomenę ir žiniasklaidą apie Vilniaus miesto savivaldybės veiklą.
Informatyvus ir aktualus „Vilniaus plėtra“ puslapis.
Visuomenės informavimas apie miesto plėtrą ir įtraukimas į miesto vizijos ir plėtros planų ankstyvoje stadijoje kūrimą.
Žaliojo Vilniaus politikos komunikacija.“
10. Saulius Žiūra
Specialistas
11. Gabija Dvaržeckytė
Praktikantė
Kol kas nekontroliuojami (-os).
Klientų aptarnavimo standartas
„Nuolat augantis aptarnaujamų gyventojų skaičius bei Vilniaus miesto savivaldybės teikiamų paslaugų prieinamumas ir komunikavimo kanalų įvairovė, privertė įsivertinti klientų aptarnavimo kokybės aspektus. Atlikus gyventojų nuomonės tyrimą ir apibrėžus jų lūkesčius, Vilniaus miesto savivaldybė patvirtino Klientų aptarnavimo standartą.
Laikydamiesi šio standarto, darbuotojai siekia ne tik atitikti kiekvieno savivaldybės klientų lūkesčius, tačiau juos ir viršyti, todėl deda visas pastangas, kad užtikrintų aukščiausią aptarnavimo kokybę. Savivaldybės patvirtintame Klientų aptarnavimo standarte apibrėžti darbuotojų įsipareigojimai, kurių laikomasi vykdant klientų aptarnavimo veiklą bei ją nuolat tobulinant.
Su patvirtintu dokumentu galima susipažinti čia: VMSA Klientų aptarnavimo standartas (dokumentas atsisiųsti)
#KlientųAptarnavimoStandartas“
„Klientų aptarnavimo tikslai
1. PROFESIONALUMAS
Bendraujame profesionaliai, kuriame bendradarbiavimo tarp įstaigos ir kliento kultūrą. Visais atvejais išliekame nešališki ir objektyvūs.
2. DĖMESYS KOKYBEI
Nuolat siekiame aukštos laiku pateikiamų rezultatų kokybės ir klientų pasitenkinimo.
3. INFORMAVIMAS
Klientams teikiame tik maksimaliai tikslią, savalaikę ir aktualią informaciją.
4. TOBULĖJIMAS
Nuolat tobuliname įstaigos procesus ir procedūras, siekdami atitikti augančius klientų lūkesčius ir reikalavimus kokybei. Savo veikloje išnaudojame naujųjų technologijų teikiamas galimybes klientų aptarnavimo kokybei gerinti.
5. PAGARBA KOLEGOMS
Palaikome ir skatiname kolegas, siekiančius profesinio tobulėjimo tikslų.“
„Prioritetą teikiame nuotoliniams bendravimo būdams
Nusišaliname nuo kliento prašymo nagrinėjimo arba esame nušalinami tiesioginio vadovo sprendimu, jeigu atsiranda interesų konfliktas
Vartojame tinkamus profesinius terminus ir frazes valstybine (lietuvių) kalba
Nebuvimo darbe atvejais, klientų aptarnavimo tęstinumą užtikriname pavedant jį atlikti kitiems kolegoms
Bendraudami prisideriname prie kliento žinių lygio
Per 5 darbo dienas, o jei įmanoma – greičiau, perduodame spręsti kliento išdėstytus klausimus kompetentingai institucijai, jei VMS nėra įgaliota jų spręsti (apie tai klientui pranešame paštu / el.paštu nedelsiant)“
„Veikla yra iš dalies Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamo projekto Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Vilniaus miesto savivaldybėje pagal Nr. 10.1.3-ESFA-R-920 priemonę „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse“ dalis.“
Netinkamos Vilniaus miesto savivaldybės komunikacijos pavyzdžiai
6. „per tą laiką kol per langą fotografavote“
Vilniaus miesto savivaldybė 4:29
„nes panašu, kad vyksta želdynų tręšimas. Dar persiklausime ir užsitvirtinsime“
+
Vilniaus miesto savivaldybė 10:04
„įamžinote prieš žiemą prilaistomus jaunus želdinius“
Vilniaus miesto savivaldybė 4:29
„per tą laiką kol per langą fotografavote ir kėlėte nuotrauką, tikrai galėjote nusileisti ir paklausti. Ir tuomet nebūtų kriminalo – nes panašu, kad vyksta želdynų tręšimas“
Vilniaus miesto savivaldybė 10:04
„O dabar keliaujam laukan, už lango nuostabus oras“
Vilniaus miesto savivaldybė 10:08
„ne visi esame sodininkai ir gamtininkai, bet tuomet geriau pro langą grožėtis saulėtu šeštadieniu“
Vilniaus miesto savivaldybė 10:10
„tikriausiai visi siekiame jaunų želdinių prigijimo“
Vilniaus miesto savivaldybė 10:04
„įamžinote prieš žiemą prilaistomus jaunus želdinius“
+
Vilniaus miesto savivaldybė 10:11
„o laisto ar tręšia. Greičiausiai tręšia“
5. „Matot, mes už įvairovę“
2022-10-24
„Vilniaus miesto savivaldybė“: „Matot, mes už įvairovę“
https://www.facebook.com/padeti.vilniaus.savivaldybei/posts/pfbid0WGvgZpcKtjhPSYZU3hAiJathqei9623UTs5xo3TmMhSG2qEBSzKV7ZAGEG132wWxl
„Aš tikrai rekomenduočiau patiems jį išbandyti su vežimėliu. Spėju, kad patirtis bus neįkainojama.
Kas trukdė pakelti ir padaryti paprastą nuolydį?“
+
Vilniaus miesto savivaldybė
„Niekas netrukdė. Matot, mes už įvairovę. Norim ir nuvažiavimų, ir laiptų.“
4. „socialiniuose tinkluose liksime be oficialių raštų stiliuko“
2022-02-09
„Vilniaus miesto savivaldybė“: „socialiniuose tinkluose liksime be oficialių raštų stiliuko“
https://www.facebook.com/padeti.vilniaus.savivaldybei/posts/997389700868388
„Vilniaus miesto savivaldybė
Labas, <...>. Ačiū, kad daliniesi.“
+
„Vilniaus miesto savivaldybė o oficiali įstaiga neturėtų kreiptis į nepažįstamą pilietį “Jūs” o ne tujinti 🤔“
+
„Vilniaus miesto savivaldybė
<...>, ačiū Jums, bet apskritai socialiniuose tinkluose liksime be oficialių raštų stiliuko.“
+
„Vilniaus miesto savivaldybė “stiliuko” ?“
+
„Vilniaus miesto savivaldybė
<...> oficialūs raštai ir socialinė medija, sutikite, nėra tas pats.“
+
Vilniaus miesto savivaldybė na tuo “tu” tai tikrai nustebau. Aš niekada nesikreipiu “tu” į suaugusį nepažįstamą žmogų.“
+
„Vilniaus miesto savivaldybė
<...>, jūsų daug, netyrinėjame profilių. Atleiskite. Gražaus vakaro.“
3. „Informuojame, jog Sapiegų parko medžių tvarkymo darbai visuomenės veikėjų sustabdyti“
2020-07-24
„Informuojame, jog Sapiegų parko medžių tvarkymo darbai visuomenės veikėjų sustabdyti“
https://www.facebook.com/padeti.vilniaus.savivaldybei/posts/654817555125606
„Prašau įvertinti ar šis Sapiegų parke prie seniūnijos augantis medis nėra pavojingas. Panašu, kad perpuvęs kiaurai.“
+
„Informuojame, jog Sapiegų parko medžių tvarkymo darbai visuomenės veikėjų sustabdyti, todėl jokie vertinimo darbai atliekami nebus.“
„iškėliau viršun – Rusnės Marčėnaitės (visuomenės informavimo specialistė Vilniaus savivaldybėje) komentaras: atsakymas tikrai nekorektiškas ir neturintis nieko bendra su realybe.“
2. „Nominuojame jus daugiausiai ašarų dėl stadiono išliejusiu vilniečių“
2019-12-19
Savivaldybės FB paskyros administravimas: „Nominuojame jus daugiausiai ašarų dėl stadiono išliejusiu vilniečių“
https://www.facebook.com/padeti.vilniaus.savivaldybei/posts/519035602037136
Vilniaus miesto savivaldybė
„Nominuojame jus daugiausiai ašarų dėl stadiono išliejusiu vilniečių, turbūt parašėte kokius 390 komentarų – nusipelnėte kvietimo į stadiono atidarymą!“
Vilniaus miesto savivaldybė
„Na va, kai norite, surandate internete, ko ieškote. Gero vakaro! :)“
1. „kviečiame <...> saugiai ir linksmai praleisti visiškai naujose vaikų žaidimo aikštelėse Lukiškių aikštėje!“
2019-05-23
Savivaldybės FB paskyros administravimas: Lukiškių žaidimų aikštelės atvejis
https://www.facebook.com/padeti.vilniaus.savivaldybei/posts/394263347847696
Vilniaus miesto savivaldybė
„Kadangi rytoj jau savaitgalis, kviečiame dalį jo saugiai ir linksmai praleisti visiškai naujose vaikų žaidimo aikštelėse Lukiškių aikštėje!“
+
„Vilniaus miesto savivaldybė, o prieš kviesdami apsilankyti, gal galėtumėte tvoras nurinkti? Arba skelbti tada, kada jau galima ateiti?“
+
Vilniaus miesto savivaldybė
„Geras naujienas reikia pranešti iš anksto!“
„Sekmadienis. Aikštelė dar neatidaryta. Vilniaus miesto savivaldybe, tai kurį savaitgalį tas atidarymas???“
+
Vilniaus miesto savivaldybė
„Savaitės pradžioje:)“
„Gerb. savivaldybės atstovai ir mere, turėtumėt pasirūpinti FB paskyros administravimu.“
+
Vilniaus miesto savivaldybė
„<...> Rūpinamės :)“