Geležinio Vilko gatvės estakada (2014-12-18)

2014.11.24 http://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/eismo-pagerinimas-ar-nereikalinga-investicija-vilniaus-vairuotojams-atidaryta-nauja-estakada-787-468693


2014.11.24 http://www.lrytas.lt/-14168160071414694613-%C5%A1vent%C4%97-vilniaus-vairuotojams-atverta-gele%C5%BEinio-vilko-estakada.htm

„Skaičiuojama, kad naujuoju viaduku kasdien pravažiuos 16 tūkst. automobilių srautas“

„Estakados statyba truko daugiau kaip dvejus metus ir kainavo 36 mln. litų“


2014.11.26 http://auto.lrytas.lt/naujienos/gelezinio-vilko-estakada-virsta-vilniaus-eismo-prakeiksmu.htm

„Sudėtingoje sankryžoje ties nuvažiavimu per tris dienas kilo jau keletas techninių avarijų“


2014.11.28 http://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/sankryza-prie-naujosios-estakados-gali-tapti-spastais-net-ir-geriems-vairuotojams-787-469664

„„Vairuotojai nepakankamai įvertina eismo situaciją ir galbūt yra primiršę važiavimo per sankryžas kelių eismo taisykles“, – mano E.Garbovskis“


2014.12.01 http://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/atidarius-estakada-vilniaus-a-gostauto-gatve-vaziuoja-trecdaliu-daugiau-automobiliu-787-470292


2014.12.02 http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/S-44472/straipsnis/Paini-sankryza-Vilniuje-tapo-internautu-pasaipos-objektu


2014.12.04 http://auto.lrytas.lt/naujienos/isjuoktoje-vilniaus-sankryzoje-naujas-kuriozas.htm

„Pašaipų lavinos neatlaikę ženklai Vilniuje, naujoje sankryžoje ties Geležinio vilko gatvės estakados nuvažiavimu į A.Goštauto gatvę, pakeisti.
Vietoje buvusių lentelių su pagrindinio ir šalutinio kelio schemomis, dabar po ženklais pakabintos naujos schemos.
Bet tai vairuotojų neguodžia – naujosios schemos tokios pat klaidinančios, kaip ir ankstesnės.
<...>
Anksčiau čia buvusios lentelės stebino tuo, kad abu keliai, ir šalutinis, ir pagrindinis, buvo nubraižyti įstrižai. Todėl atvažiuojantiems bet kuriuo iš dviejų kelių buvo neaišku, kam vis tik priklauso pirmenybė.
Juolab, kad trečiasis sankryžoje esantis kelias, A.Goštauto gatvės atšaka, buvo apskritai nepažymėtas.
Dėl to jau pirmosiomis dienomis po naujosios estakados atidarymo šioje sankryžoje įvyko ne viena techninė avarija.
<...>
Internautų pajuokos objektu tapusios lentelės buvo tyliai pakeistos naujomis, bet tai nė kiek nepagerino padėties.
Schemas su dviem įstrižais keliais pakeitė naujos schemos, kuriose statmenai vaizduojamas šalutinis kelias ir įstrižai jam nubrėžtas pagrindinis.
Kurioziška tai, kad trečiasis kelias ir vėl liko pamirštas.
Be to, ir vėl prie abiejų kelių pakabintos vienodos schemos.
Todėl net pagrindiniu keliu važiuojantys (nuo estakados besileidžiantys) vairuotojai prieš save mato schemą, kuri rodo, kad jie atvažiuoja iš šalutinio kelio, nors virš schemos kabo pagrindinio kelio ženklas.
<...>
„Ženklai turi būti tokie, kad visiems būtų aišku. Kelias, kuriuo atvažiuoji, schemose žymimas aiškiai iš apačios, – pabrėžė pašnekovas. – Piešiniai prie pagrindinio ir šalutinio kelio turi būti skirtingi.“
Pasak jo, vienodų schemų ir prie pagrindinio, ir prie šalutinio kelio ženklų negali būti, nes schemos skirtos pavaizduoti realią eismo situaciją“

20141218-gelezinio-vilko-gatves-estakada-01.jpg

↑ „Anksčiau po ženklais kabojusiose schemose buvo pavaizduoti du įstrižai einantys keliai. Vairuotojams tekdavo spėti, kuriuo jie važiuoja“ (nuotrauka ir jos aprašas iš http://auto.lrytas.lt/naujienos/isjuoktoje-vilniaus-sankryzoje-naujas-kuriozas.htm)

20141218-gelezinio-vilko-gatves-estakada-02.jpg

↑ „Tokį vaizdą mato šalutiniu keliu važiuojantys vairuotojai. Jiems skirtas šalutinio kelio ženklas įsižiūrėjus matosi tolumoje, už sustatytų automobilių“ (nuotrauka ir jos aprašas iš http://auto.lrytas.lt/naujienos/isjuoktoje-vilniaus-sankryzoje-naujas-kuriozas.htm)


2014.12.11 http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/dar-karta-pertvarkyta-zymioji-vilniaus-sankryza-darbu-kokybe-stebina-221-472611


2014.12.18 ↓

20141218-gelezinio-vilko-gatves-estakada-03.jpg

20141218-gelezinio-vilko-gatves-estakada-04.jpg

20141218-gelezinio-vilko-gatves-estakada-05.jpg

20141218-gelezinio-vilko-gatves-estakada-06.jpg


2015.02.19 http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=10588


2015.03.10 http://www.vilnius.lt/index.php?2992209236 („Transporto srautas Geležinio Vilko gatvės estakada išaugo dvigubai“)

„Geležinio Vilko g. estakada eismui atidaryta vos prieš tris mėnesius, o eismo organizavimo specialistai apskaičiavo, kad automobilių srautas šioje miesto dalyje jau išaugo dvigubai.
Palyginti, pernai gruodį estakada važiuodavo apie 4000 automobilių per parą, vasario mėnesį – 570–600 automobilių per valandą, arba 7600–8000 automobilių per parą.
Įvertinus sezoniškumą ir kitus faktorius, skaičiuojama, kad rudenį, po vienų metų eksploatacijos, estakadoje eismo intensyvumas gali siekti iki 12–13 tūkstančių automobilių per parą, o 2024 m. pasieks 16–18 tūkstančių“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *