Žymė
…
Manau, kad negebėjimas tiek asmeniniu, tiek visuomeniniu lygmeniu pripažinti klaidas ir silpnybes yra viena trijų žalingiausių lietuviško charakterio savybių.
http://50000.lt/svarbiausios-vidines-problemu-lietuvoje-priezastys
↓
http://50000.lt/tag/klysti-lietuvoje
http://50000.lt/tag/kritikuoja-valstybe-vatnikas-ar-patriotas
http://50000.lt/tag/reakcija-i-kritika
2025-03-27
„- Laba diena, siunčiau jums pasiūlymą dėl kasos, gal pamenate? (siuntė daugiau nei prieš mėnesį ir paskambino tik todėl, nes viešoj erdvėj pakomentavau)
– Laba diena, taip ir net du kartus rašiau laišką, kad negaliu prisijungti (nespėjau per 24 valandas)
– Tai reikėjo atsakyti į laišką, kurį pirmą siunčiau
– Gavau du laiškus ir į vieną jų atsakiau – verslas@paysera.com
– Tai reikėjo į kitą atsakyti
– Jūs suprantate, kad jūsų įmonė neatsako į klientų emailus visiškai?
– Tai reikėjo rašyti mano asmeniniu emailu
– Jūs sakote, kad neatsakyti į klientų laiškus yra normalu, o aš kaltas, kad parašiau emailu vienu, bet ne kitu?
– Tai jei būtumėte atsakę į mano emailą, tai komunikacija būtų geresnė
– Tai aš kaltas, kad jūs nekomunikuojate?
– Aš nesakau, kad jūs kaltas, bet jei būtumėte man parašęs ar paskambinęs…
– Tai dar kartą klausiu – jūs manote, kad neatsakyti emailu verslas@paysera.com, kai iš jo rašote laiškus yra normalu?
– Tai ten bendras emailas, o jei būtumėte….
– Tai aš kaltas, kad jūs neatsakote parduodami paslaugą? O kas bus jei neveiks?
– Ne tai galėjote ir telefonu paskambinti tada jei neatsakome ir tikrai būtų viskas kitaip
– Aš kaltas, kad nepaskambinau ir neparašiau asmeniniu mailu, o jūs neatsakydami padarėte viską gerai?
– Aš taip nesakau, bet telefonu…
Nu ir taip 8 minutes ir 23 sekundes.
Paysera yra ta kontora, kurios požiūris į klientą niekada nesikeičia. Stabilumas.“
+
„Jų niekas nenugalės! Skambina Paysera (tikėtina pamatę ankstesnį postą)
– Noriu pasiteirauti dar. Patikrinome laiškus visus ir nėra iš jūsų nė vieno laiško.
– Na nežinau, čia yra matyt jūsų problema, jei negaunate
– Ne tai kokiu emailu rašėte? verslas@paysera.lt?
– Ne, verslas@paysera.com
– Tokio emailo nėra
– Jūs iš tokio rašote, nes dariau reply
– Negali būti, nes tokio emailo nėra ir mes nerašome
– Aš matau kur rašiau ir žinau, kad dariau reply
– Jei pažiūrėtumėte mano emailą, tai jo galūne ne .com, o .lt
– Aš nenoriu su jumis ginčytis daugiau, jūs negirdite ką jums sakau. Vietoj to, kad ieškotumėte kur blogai, jūs man sakote, kad to nėra.
– Tai tada apgailestaujame, iki
Stabilumas!“
2025-03-27
„Surask 10 skirtumų.
Kadangi naujieji troleibusai važiuoja ir be “ūsų”, Kalvarijų gatvėje tuo pačiu keliu važiuoja ir 10 autobusas, ir 10 troleibusas su gerai paslėptais ūsais. Patyrę vilniečiai gal pagal spalvą ir modelį atskirs, o kaip turėtų suprasti močiutė iš kaimo ar užsienietis, kad kai kurie autobusai numeris 10 išvis nėra autobusai, jeigu atidžiai žiūrėsi?
Galimas sprendimas – Rygoje jau prieš daugiau nei dešimtmetį pakeitė visų troleibusų maršrutų numerius, kurių maršrutai sutapo su autobusais tuo pačiu numeriu (pavyzdžiui, 8 troleibusas tapo 27).
EDIT: kadangi daug kas sako, kas ant švieslentės gi parašyta, kur važiuoja, pridedu:
– nuotrauką autobuso (nors ir kito maršruto), kuriame taip nėra.
– nuotrauką iš švieslentės autobuse, kuri rodo ne tas stoteles (autobusas Konstitucijos prospekte rodo, kad yra Justiniškėse). 43 ir 4G autobusuose tai įprasta. Jei sakote, kas žmonės patys durni, jeigu švieslenčių nežiūri, tai ar jie taip pat durni, jeigu žiūri? “
https://www.facebook.com/groups/VilniusGaliGeriau/posts/1156763985764620
Komentarai
!
2025-03-04
„Norime įrodyti, kad trumpas su vance melavo? To neįrodysi tiems, kurie nori jais tikėti. Nors šimtą įrašų dėk, sakys “fake news”.
Kritiškai mąstančių žmonių klaida, kad jie tokį pat mąstymo modelį bando pritaikyti ir tiems, kurie to mąstymo neturi.
Štai istorijos, kuriose už trumpą balsavę dabar patys nuo jo kenčia, užplūdę USA interneto erdvę. Ar jas reikia rodyti, vardan tiesos skleidimo? Turbūt.. Bet tik konstatuoti faktą. Tikėtis, kad jos labai padės, nereikėtų. Kritiškai nemąstantiems tai vėl “fake news” (tinka gi bet kam).
Badymas klaidomis gali paveikti net netgi priešingai – kuo žmogus kvailesnis, tuo sunkiau jis prisipažįsta klydęs. Kuo labiau jis neturi kritinio mąstymo, tuo atkakliau ir aršiau jis bandys įrodyti, kad kaip tik turi ir net labai gerą. Ir mirtinai užpyks, kai nepavyks. (tas iš dalies tinka, beje, ir trumpui, todėl įrodinėti jam, kad jis neteisus beprasmiška.)
<...>
Kodėl aš čia apie tai pasakoju? O gi todėl, kad dabar reikia mažiau gaišti laiko įrodinėjant žmonėms, kad jie tikrai neteisūs. Jei kažkas pjauna šaką, ant kurios sėdi, tiek to. Tegul krenta, gal nuo smūgio įvyks nušvitimas.
O visiems kitiems, reikia skubiai užsiimti tuo, kad psichopatas ir piktybinis narcizas nenupjautų medžio, ant kurio sėdim visi, nepriklausomai nuo mąstymo.“
2025-02-13
„Nesuprasdamas ekonomikos pagrindų, jis kvestionavo lietuviškų sūrelių kainas Latvijoje, kur jie buvo net 8% pigesni nei pas mumi!
Menkniekiai, bet Malinauskas negali sakyti: aiii nusikalbėjau. Jis nedaro: hey aš klydau.
Todėl į kiekvieną bajerį apie nusikalbėjimus Malinauskas reaguoja kaip į visą apimančią politinių ir idėjinių oponentų ataką, kuriai pavykus, Lietuvoje galutinai mirtų tiesa.“
2025-01-29
http://50000.lt/apsupti-yesmen-250129
2025-01-22
http://50000.lt/many-lithuanians-seem-unwilling-to-admit-when-theyre-wrong-250122
2024-09-23
http://50000.lt/musu-kulturoje-klaida-suvokiama-kaip-labai-gedingas-dalykas-240923
2024-09-22
http://50000.lt/beveik-nera-sveikos-kritikos-issakymo-ir-priemimo-kulturos-240922
2022-12-01
http://50000.lt/zmogiska-velniska-dieviska
2020-03-01
„„Kuomet aš paprašiau padėti telefoną, vairuotojas su pasipiktinimu atrėžė, jog jis tikrinasi, ar važiuoja pagal grafiką. Nors matosi, kad jis darė ne tai“, – pasakojo vaizdo įrašą „Kas vyksta Kaune“ atsiuntusi moteris.
Pasiteiravus, galbūt vairuotojas iš tiesų tikrino maršruto laiką, kaunietė tikino, kad vaizdo įraše akivaizdžiai matosi, jog 3-ojo autobuso vairuotojas žiūri vaizdo klipus telefone, nors tuo metu verčiau akylai stebėtų kelią.“
https://www.pestieji.lt/viesojo-transporto-vairuotojai-pazeidineja-taisykles#2020-03-01