„Dėl bagažo užvežimo/nuvežimo pandusų Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje“ (2015-10-24)

20151024-del-pandusu-vilniaus-gelezinkelio-stotyje-01.jpg

http://50000.lt/wp-content/uploads/1/20140923-pandusai-vilniaus-gelezinkelio-stotis-01.jpg

http://50000.lt/wp-content/uploads/1/20140923-pandusai-vilniaus-gelezinkelio-stotis-05.jpg

http://50000.lt/wp-content/uploads/1/20140923-pandusai-vilniaus-gelezinkelio-stotis-04.jpg

TXT

passenger@litrail.lt, lgkanc@litrail.lt
„Sveiki.
Bagažo užvežimo/nuvežimo pandusai 2007-ais m. rekonstruotoje Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje nėra tinkami naudoti: ne vietoje/per aukšti turėklai, per siauri, per slidūs.
Prisegu nuotraukų.
Nuotraukoje nr. 2 matomas vyriškis vežė savo krepšį tik iki vidurio aikštelės – toliau nunešė laiptais. Nepatogu.
Nuotraukoje nr. 3 matoma mergina tiesiog nuslydo, nučiuožė žemyn. Pavojinga.
Siūlau – ir prašau – šiuos infrastruktūros elementus taisyti. 1) Pačius siauriausius pandusus praplatinti mažinant laiptų plotį. 2) Perkelti turėklus link laiptų vidurio tiek, kad būtų vietos lipti laiptais šalia pačios nuožulnumos; turėklus pakeisti į tokius, kurie būtų tinkami naudoti iš abiejų pusių. 3) Laiptų dalį nuo panduso iki perkelto turėklo padengti neslidžia danga.
Stotis – sostinės veidrodis*! :)

* „Darbai kainavo 55 mln. litų, ir šiandien šį pastatą galima drąsiai vadinti sostinės veidrodžiu“ (http://lzinios.lt/lzinios/trasa/baigta-rekonstruoti-vilniaus-gelezinkelio-stoties-pozemine-pereja/108278)“

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *