2023-09-22
■ 2023-09-25
„prieš 21 valandą į traukinį Šiauliuose turėję įsėsti keleiviai už valandos kelio (apie 100 km) esančią Plungę pasiekė tik šeštą valandą ryto.“
„Traukinys gerokai vėlavo – pasirodo užgeso ir stovi Radviliškyje. Traukinys atvažiavo vėluodamas apie 30 minučių. Pagalvojom nieko blogo nebus – traukinys sutvarkytas. Traukinys vėl sustojo prie Kužių, vyko jo tvarkymas“
„situacija pasikartojo kelis kartus – traukinys sustodavo ir vėl pajudėdavo.“
„Sustojus netoli Telšių mašinistas džiaugsmingai informavo, kad gedimas sutvarkytas. Po to traukinys vėl sustojo. Kol galų gale iš paskutinių jėgų nuvažiavo į Lieplaukę“
„Keleiviams buvo pranešta, kad Lieplaukėje jų lauks autobusas, tačiau buvo vėlyva naktis, tad ir autobuso reikėjo gerokai palaukti.
„Mes Plungėje atsidūrėme beveik 6 ryto.“
Komentaras
„Ir tai – pagrindinis LG reisas.“
■ 2023-09-26 10:04
„„Mus stumti atvažiavo lokomotyvas, kuris tą padarė iki kažkokio kaimo, o tuomet prisijungė taip, kad galėtų traukti. Taip nukakome iki Telšių, kur vėl stojome, kelias valandas laukėme, kol bandys sutvarkyti traukinį. Galiausiai nutempė iki Lieplaukės ir ten pasakė, kad valandą lauksime, kol mus surinkti atvažiuos autobusas.“
„Anot moters, sustojus pirmą kartą, keleiviams buvo pasiūlyta vandens, vėliau, apie 22 val., – ir riešutų batonėlis. Visgi nuo to laiko žmonės galėjo gauti tik kavos.“
„Kontrolierė buvo pakankamai maloni, bet, panašu, ir pati ne visada žinojo, kas vyksta – informacijos apie situaciją sulaukdavome labai retai. Traukinio mašinistas kelis kartus atsiprašė per garsiakalbį“
„Komentuodami šią situaciją, „LTG Link“ atstovai teigia atsiprašantys savo keleivių dėl patirtų nepatogumų.
„Ši situacija yra netoleruotina, todėl, siekiant išsamiai įvertinti įvykio priežastis, aplinkybes bei specialistų priimtus sprendimus, atliekame vidinį tyrimą.“
„traukinyje, važiavusiame maršrutu Vilnius–Klaipėda, fiksuotas gedimas. Traukinio mašinistas bandė gedimą pašalinti ir tęsti kelionę. Bandymams nepavykus, į traukinio sustojimo vietą buvo iškviesta remonto brigada, kuri traukinį nutempė iki artimiausios stoties, kur būtų galima atlikti remonto darbus bei tęsti kelionę. Nepavykus pašalinti traukinio gedimo, keleivių vežimui buvo iškviestas autobusas.“
„Į Lieplaukės stotį, kur stovėjo traukinys, autobusas atvyko 5 val. 25 min, juo važiavo 38 keleiviai.“
„Traukinio kelionei užsitęsus ilgiau nei planuota, keleiviams kelionės metu buvo tiektas vanduo bei užkandžiai.“
„Už patirtus nepatogumus keleiviams, kurių keliones ypač paveikė traukinio vėlavimas, bus kompensuojama įsigyto traukinio bilieto kaina, taip pat pasiūlyta nemokama kelionė pasirinktu maršrutu Lietuvos teritorijoje“, – teigia atstovai.“
Komentarai
Vartotojas 9189 2023-09-27 08:16
„Visada važiuokite taxi.
Mums buvo sustojęs traukinys KL-V Kretingoje.
Gryžome į Klaipėdą taxi sėdom į savo mašiną ir nuvažiavom iki Vilniaus oro uosto.
LTG gražino bilietų kainą ir kompensavo taxi, automobilio degalus bei oro uosto saugojimo aikštelės kainą.
žinoma nerviukai biški pasitampė.“
Vartotojas 5508 2023-09-26 14:05
„LG vadyba supuvusi. Vadybinis puvėsis persimetęs į keleivių vežimą ir verslo klientų santykius. Kiek besidangstysi didingais “strateginio” lygio pranešimais apie šviesų rytojų, bet šiandienos esmė akivaizdi – traukinai byra, nuolat vėluoja, įsipareigojimai nevykdomi. Bepigu dirbti “bet kaip”, kai valstybė iš kišenės vis vien išlaiko“
Aidas 2023-09-26 11:00
„Tai vadinama LG optimizacija. Sumažino etatus, išvarė von visus senius remontininkus, šaltkalvius, inžinierius, prikūrė vietoj jų naujų etatų mergelėms su ilgais nagais. Traukiniai nuo seno yra viena saugiausių ir patikimiausių transporto priemonių, bet Lietuvoje, kur ir taip traukinių eismas neišplėtotas, jie po reformos pradėjo gesti drąstiškai.“
■ 2023-09-26 12:14
„Lietuvos geležinkeliai, akivaizdu, išprotėjo.
Žmogus šeštą vakare įsėda į traukinį, įmonė įsipareigoja 10 valandą jį atvežt į Plungę. Bet traukinys pusiaukelėj sugenda, kažkas kažką bando taisyt, o 38 keleivius autobusas paima tik 6 valandą ryto.
Šeštą ryto. 38 žmones. Autobusas buvo net nepilnas.
Žmonėms davė po šokoladuką ir kavos.
“Už patirtus nepatogumus keleiviams, kurių keliones ypač paveikė traukinio vėlavimas, bus kompensuojama įsigyto traukinio bilieto kaina, taip pat pasiūlyta nemokama kelionė pasirinktu maršrutu Lietuvos teritorijoje“
2022-12-25
■ 2022-12-25
“Atsiprašom už košmarišką kelionę ir linkime gražių švenčių”. Mašinistas Darius.
10:45 Vilnius -19:21 Klaipėda.
Ačiū už atvirumą, LTG Link!
■ 2022-12-26
„#KalėdųKelionė (apibendrinimas)
Taigi, kaip gal pastebėjote, vakar buvau pakliuvęs į Kalėdų kelionės pinkles – sugedo Lietuvos geležinkelių įranga ir kelionė į Klaipėdą užtruko apie 8 valandas. Kas labiausiai nustebino?
LTG Link nepasiruošimas situacijai. Nors palydovai buvo labai malonūs, stengėsi daryti, ką gali, bet sisteminės veiklos – nepastebėta. Pradėkime nuo to: Kalėdų metu traukiniai visada pilni, kaip galima neturėti plano, kas bus, jeigu kažkas atsitiks? O plano, akivaizdu, nebuvo.
Pirmiausia, regis, buvo kažkokios instrukcijos, ką reikia iš traukinių pergabenti pirmiausia: 1 klasę ir moteris ir vaikus. Kaip rašė pažįstami, kai juos (su vaikais) nugabeno į autobusą, jis jau buvo pilnas žmonių be vaikų. Tarkime, tai buvo 1 klasė. Klausimas, ar tikrai nereikėtų suteikti prioriteto vaikams, o tik tada 1 klasė, lieka atviras. Titanikinis toks. Kas patiko – kad išgabenimo pirmumas buvo taikomas ir POLA kortelės turėtojams (t.y. žmonėms, sergantiems onkologinėmis ligomis). Tai yra gražu ir gerai. Dabar kaip viskas klostosi lauko sąlygomis:
Mašinistas: pažeistas bėgis, stovėsime nežinia kiek.
Po 15 minučių, palydovė: po pusvalandžio bus autobusas.
Palydovė po pusvalandžio: autobusas bus, bet dar po valandos. Išdalinami buteliukai vandens.
Laipinamas pirmasis srautas. Antrasis ir trečiasis srautai laukia. Per tą laiką atvažiuoja dar vienas traukinys. Kada bus laipinamas antras ir trečias srautas – nežinome, nepasakoma.
Traukinyje pradeda kristi temperatūra, pasisekė, kad lauke – ne -15. Po dviejų su puse valandos pagaliau laipinamas kitas srautas (“nebegalima laukti, šitas traukinys turi grįžti į Vilnių, čia tuoj ateis kiti žmonės”)
Autobusai: akivaizdu, kad organizuota, kas papuolė po ranka (vienas autobusas – Vilniaus ryto, kitas – Lietuvos futbolo rinktinės). Vairuotojas rusiškai plūstasi, kad jam tuoj reiks važiuoti į Varšuvą, ką jis čia veikia?! Palydovai stebisi, kur dingo autobusai, nors žmonės jau išvesti iš traukinio (beje, žmonės su visu bagažu vedami per bėgius, nors yra viadukas, bet jis – užrakintas). Taigi, tai tikrai nepanašu į transportą, paruoštą suvaldyti situacijai.
Atvažiuojame į Jonavos stotį: perone stovi keli traukiniai, niekas nesupranta, kur koks traukinys. Galiausiai žmonės veikia instinkto vedami – sušoka į tą, kuris atrodo tinkamiausias. Per garsiakalbį stoties prižiūrėtojai bando kažką kalbėti apie kelius ir peronus, bet visiškai neaišku, kur čia kelias, kur – peronas. Prie traukinio jokio palydovo ar kito LG personalo. Ir iki pat pajudėjimo niekas, pabrėžiu, NIEKAS nepereina per traukinį, nepasiaiškina, ar čia – tinkami keleiviai ir tinkama kryptis. Sėdim, juokaujam – ar važiuosime į Šiaulius, ar į Varšuvą.
Pajudėjus tokia informacija irgi nepateikiama, bet pagaliau pradeda vaikščioti palydovės. Jos bando kažkaip susodinti žmonių perteklių, o naujai įlipančius pasitinka įspėjimais, kad “vietų nėra” ir t.t. Taigi, žmonės, kurie pirko normalius bilietus su vietomis tik iš šventinio gerumo nepradeda kelti skandalų. O gal tiesiog džiaugiasi, kad sulaukė vėluojančio traukinio.
Atvažiavus į Klaipėdą, Klaipėdos stotyje matau būrį žmonių, kurie irgi beviltiškai ieško informacijos, kas bus, kada bus traukinys(-iai), kaip ten reiks važiuoti, o stoties darbuotoja, nors ir visa suplukusi, negali nieko aiškaus jiems pasakyti. Lyg ir bus traukinys, o gal autobusais tiesiog veš į Vilnių…
Taigi, pasisekė, kad: a) ne karas, rimta avarija, aukos ir t.t.; b) palankus oras ir kuklus šaltukas; c) buvau šiltai apsirengęs; d) be bagažo; e) galėjau neskubėti ir mėgautis įvykio stebėjimu; e) turėjau, ką skaityti ir veikti; f) nebuvo su manimi vaikų anei žmonių, kuriais reiktų rūpintis.
Dabar turėčiau gauti 50 proc. bilieto kompensaciją, t.y. 11 eurų. Bet norėtųsi, kad LTG Link (Mantas Dubauskas žiniai taip pat, gal dar spės perduoti kolegoms iki sausio 1 d.) sugebėtų veikti efektyviau. Nes neduok tu, Dieve, kas nors rimto ir tikro.
Foto: tik ką įkrito į elektroninį paštą 😃“
Komentarai
„Nuojauta sako, kad ne tik bebrų geležinkeliai neturi plano B.“
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=8548540618521537
„Kiekvieną kartą nutikus panašiam nutikimui su traukiniais, tokia pati betvarkė. Neužtenka turėt malonaus atstovo spaudai, kuris gali įtikinamai kalbėt viešai.“
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=840454850581528
„Kai sugenda kas nors pas juos, su keleiviais LTG nesugeba palaikyti jokios normalios komunikacijos. Kad ir paprastas faktas: kadangi vyksiu traukiniu šiandien, kad viskas sutaisyta turiu susieškoti jų pranešimo spaudai, nors tiesiog galėtų į el. paštą atsiųsti, jog, keleivi, nesijaudink, viskas sutaisyta (o paštą turi).“
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=703063104776961
„Vakar 17:50 teta turėjo iš manęs Šiauliuose važiuoti namo į Jonavą. Pirkau bilietus internetu, tad kaip žinia pranešimus galiu gauti. Nieko iki išvykimo laiko negavau. Grubi santrauka nuo nuvažiavimo į stotį.
17:50 traukinys vėluos.
17:55 traukinys vėluos valandą ar daugiau.
Palikau tetą stoty, išlekiau su reikalais, teta 19:05 skambina, sako atšaukė reisą, niekas nieko nesako, stoty balaganas. Skambinu į aptarnavimą, sako reisas atšauktas visus perkelia į traukinį, kuris 22 val pajudės iš Klaipėdos. Pasiimu tetą namo. ~19:20 matau jūsų žinutę, kad traukinys pasiekė Klaipėdą, reiškias tas pats pajudės atgal, bet kodėl tik 22, bet nu gal poilsio laikas, nesigilinam. Ir tik 20:35 gaunu sms, kad 26 traukinys atšauktas. Tada prasideda balaganas sms ir emailų, akivaizdžiai siunčiami dideli kiekiai, nesuvaikšto laiku. Viskas tikslinama. Geriausi paskutiniai du, kad originalus reisas nebeatšauktas, vienas atėjo kelios min iki numatomo laiko, kitas pasakė, jog traukinys išvažiavo anksčiau, o tai reiškia tada, kai gavau sms, jog nebeatšauktas, traukinys realiai pajudėjo.
Gerai, kad mes atsipūtę ir tiesiog pratęsėm Kalėdas, bet tiem, kam realiai kažkur buvo svarbu nuvykti, tai nekažką. Tetą išlydėjau šiandien, dabar lauksiu pinigų gražinimo už vakarykštį bilietą.
Apie situaciją buvo žinoma nuo ryto, bet kažko sudėlioti, pasiplanuoti ir susitvarkyti informaciją nesugebėta.“
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=726087228666612
„kažkaip tie gedimai dažnėja ir dažnėja, tiek vasarą, tiek žiemą. Gal ne tik tinkamo bendravimo su keleiviais nėr, bet ir tinkamos techninės priežiūros.“
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=849762712994618
+
„keista, lyg ir bandė tą bebryną išvalyti, bet matyt vėl užtvankų pristatė.“
+
„pasikartojo Vilniaus vandenų istorija, kai naujieji vadybybininkai atėję iš pradžių sugriovė o po to kažką lipdyt pradėjo. Na ir vis dar lipdo.“
[tuometinis „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos vadovas] Mantas Dubauskas
<...> , ačiū, būtinai perduosiu kolegoms
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=718439186208232
„Lapkričio 21 ryte važiavau iš Vilniaus į Kauną. Traukinys turėjo išvykti berods 9.05 ar pan. Perone laukėm vėluojančio traukinio apie 20 minučių, kol balsas per garsiakalbius pranešė, kad reiso nebus ir žmonės bus gabenami autobusu. Kadangi buvo labai šalta, aš ir daugiau žmonių buvome sulindę į požeminės perėjos prieangius ir informacijos per garsiakalbį gerai negirdėjome. Ką toliau daryti, ir kur laukia autobusas, išsiaiškinau kasoje. Autobusas laukė prie stoties laiptų. Įlipusi paklausiau, ar ten pataikiau. Vairuotojas rusakalbis, žmonės sako: ten, ir juokiasi. Info jokios. Kai jau autobusas buvo pilnas, dar atėję kelios moterys su vaikais prašėsi, jiems kažką atsakė, nepriėmė. Gal kitas autobusas važiavo, nežinau.
Viskas užtruko apie valandą, gal ilgiau. Išvažiuojant iš Vilniaus gavau žinutę, kad traukino reisas atšauktas ir į Kauną keleivius veš autobusai.
Paskui paaiškėjo, kad jau nuo šešių ryto buvo atšaukti reisai. Nesuprantu tada, kodėl perone turėjom pusvalandį šalti. Ir geležinkelių tinklapy buvo surašyti tik atšauktų reisų numeriai, o ne jų išvykimo valandos, tai tik tikrinant tvarkaraščius ir sužiūrint reisų numerius buvo galima atsekti, kuris traukinys nevyks. Ždž, man pasirodė totalus bardakas ir nepasiruošimas tokiems atvejams.“
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=734707541416024
„Bent jau Šiauliuose pražįstu kelis geležinkeliečius darbuotojus, kuriuos atleido. Tie žmonės užsiimdavo bėgių priežiūra ir remontu“
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=1221754418723505
„Ačiū už įspūdžius. Pastaruosius 7 metus labai dažnai tenka keliauti traukiniais ir tai, kas buvo vakar, nebenustebino. Kai tik važiuoju, vis kokia nors avarija, ypač ruože Kaišiadorys-Jonava. Jau net nestebina! Aišku, čia buvo išskirtinis ir didesnis bardakas, betgi sėdėjimas, laukimas šalant apie valandą kelionėje Vilnius-Klaipėda tapo norma! Bilietus tenka pirkti prieš 3-4 dienas, vasaros metu keleiviams kažkodėl įjungiamas arktinis mikroklimatas, keleiviai specialiai vežasi šiltus rūbus būtent tik kelionei. Regis, LTG jaučiasi pernelyg užtikrintai, atseit, keleivių vis tiek netrūksta.“
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=922387878751380
„Gruodžio 11 d., 21:00, snieguotas sekmadienio vakaras Kauno geležinkelio stotyje. Paskutinio traukinio į Vilnių laukia apie 100 keleivių. Perone sniegas nevalytas, stoties prieigose sniegas nevalytas, išorėje veikiantys ekranai rodo kažką panašaus į techninės profilaktikos vaizdus. Viduje stoties esančioje švieslentėje visos eilutės raudonos be paaiškinimų. Žaliai bėga tik tekstas apie traukinio į Krokuvą kelionės ypatumus (kažkur reikia persėsti į kitą traukinį).
Kasos neveikia, dirba tik moteriškė prie informacijos langelio. Susibūrus nemažam būriui žmonių, norinčių gauti informaciją, moteriškė visus pasiunčia išraiškingu rankos mostu, griebia mikrofoną ir stotyje pasigirsta informacija: traukinys iš Vilniaus atvyks į pirmą peroną po 40 minučių. Informacija šykšti ir tik lietuvių kalba. Niekas nežada, kad tas iš Vilniaus pavėluotai atvažiavęs traukinys vėl atgal į Vilnių važiuos, ko visi susirinkę labiausiai norėtų. Tuo metu iš švieslentės dingsta 21:13 išvykstančio traukinio eilutė. Lyg ir logiška – laikas jau praėjo, ko ten ją laikyti. Subruzda nemaža dalis salės – ukrainiečiai, latviai, italai, vokiečiai, britai. Ką jie veikia Kaune nemokėdami lietuvių kalbos… Labiausiai besiblaškantiems ukrainiečiams ir latviams paaiškinu, kad traukinys pavėluos, bet į Vilnių turėtų išvažiuoti. Patariu stebėti pirmąjį peroną pro durų stiklą, nes ten bus matyti tiksliausia informacija – kai atvažiuos traukinys, reikia eiti ir sėsti į jį.
Traukinys atvažiuoja, išsilaipina keleiviai, minia nieko nelaukiant sulipa į traukinį. Girdisi standartiniai pranešimai, vardu prisistato mašinistas, pasako palydovo vardą. Kada išvažiuos traukinys nekas nesako. Bet traukinys galiausiai pajuda Vilniaus link. Nudžiugę vokiečiai uždainuoja seną dainą apie 99 raudonus balionus. Greta sėdintis vyrukas perka bilietą iš palydovo už padidintą kainą, nes kasoje jam bilieto nusipirkti nepavyko.
Atvažiavus į Vilnių, mašinistas atsisveikina ir atsiprašo už vėlavimą. Vilniuje peronas taip pat nevalytas nuo sniego, bet girdėti moteriškas dirbtinio intelekto balsas, kuris informuoja, kiek minučių vėlavo traukinys. Labai svarbi informacija. Einant prie išėjimo, pavėlavusius keleivius skubiu žingsniu aplenkia stoties apsauginis su taburete. Jis stato taburetę prie durų krašto ir matuojasi, kaip ant jos pasilypėjęs išjungs automatines duris. „Mes jau užsidarome“ – globėjiškai paaiškina situaciją lengvai apšalusiems keleiviams. Gūdi ta geležinkelio provincija…“
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=899647557697201
Na aš dar daugiau pridėčiau. Pvz., kad mus evakavus su vaikais į kitą traukinį ir laukiant kol suvežios kitus, nebuvo pasiūlyta nei gėrimų nei maisto. Nors buvom su mažais vaikais ir buvo tris valandas užlaikymas. Gerai, kad su vaikais kažką įsimetam visada, tai bado nebuvo, bet iš principo niekam nerūpėjom. Net į wc vaika vos įleido palydovė Jonavoje kol traukinys stovėjo. Ir taip, kai mus evakavo – akcentavo pirma klasę, zmones su polo kortele ir tada su vaikais. Liepė pasiruošt ir laukt. Veliau mus pamiršo ir tik patys pamatėm pro langus, kad žmones eina be vaiku (panašu, kad pirma klasė), o mes su aprengtais vaikais laukiam ženklo. Tai jau patys vėliau ėmėmės iniciatyvos. Žodžiu, panašu, kad šios pratybos parodys nemažai spragų panašiose situacijose.
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=6697219623627698
„Penktadienį traukinys iš Vilniaus, turėjęs atvažiuoti į Šiaulius 10.00, neaiškiai stabčiodamas, atvažiuoja 10.40. Taip, ne 3 val. vėluoja. Visa bėda, kad iš geležinkelio stoties reikia spėti nueiti iki autobusų stoties. Jei nespėju į autobusą 11.00, kitas tik 13.30. Spėju. Įkritusi į autobusą, matau žinutę ir el. laišką iš LTG, kad traukinys dėl nenumatytų aplinkybių vėluoja 35 min. Komunikacijos vadybininkai siuntinėja standartinius pranešimus? Irgi vėluojančius. Ačiū, neįdomu. Kitą dieną gaunu užpildyti LTG apklausą „kaip patiko kelionė“ ir visa kita. Langelyje „Jūsų siūlymai“ rašau: „priimti į darbą daugiau profesionalių technikų ir neeikvoti lėšų komunikacijos specialistams.““
https://www.facebook.com/z.justinas/posts/pfbid09MFLVeJBGuaPC3u9goBfoPHNCzNNEZ2BvnioUkh4jb1Rm9ySPKehRFP8QJmknak1l?comment_id=5701609926601965
■ 2022-12-27
„LTG komunikacijos vadovas Mantas Dubauskas dėkoja keleiviams už pastabas ir atsiprašo dėl kilusių nesklandumų.“
„Situacija buvo neeilinė ir tokie gedimai tikrai yra neįprasti, turint omenyje, kad buvo paliesta iš viso 17 reisų, ir reikėjo skubiai šventinę dieną organizuoti autobusus.“
„Tai tikrai matome iš keleivių atsiliepimų, kad yra kur tobulėti, tą ir ketiname daryti““
„LTG atstovas patikina, jog bendrovė turi parengusi planą, kaip reaguoti esant tokiems netikėtiems gedimams. Jo, anot M. Dubausko, buvo laikytasi ir šiuo konkrečiu atveju.“
„„Pažingsniui planas yra, jis ir buvo įgyvendintas“
„O dėl informacijos sklaidos ir perdavimo keleiviams tai, išties, priimame pastabas ir išsinagrinėsime patį procesą, kaip mes reagavome, kaip tas planas buvo įgyvendintas, ir atitinkamai pasikoreguosime jį““
„paklaustas, ar dėl tokių nesklandumų kalta dėmesio stoka siekiant užtikrinti kokybiškos paslaugos teikimą, M. Dubauskas su tuo griežtai nesutinka.“
„„Dėmesio skiriama, iš tikrųjų, kiek įmanoma daugiau.“
„Iš to išbandymo išeiname su pamokomis. (…) Pirmiausia tai – tinkamas keleivių informavimas, pasirūpinimas keleiviais“, – tikina LTG atstovas.“
2017-03-24
„po viešnagės pas anūką Vilniuje nusprendė namo į Kėdainius grįžti naujuoju, moderniuoju, Lietuvos geležinkelių išliaupsintu keleiviniu traukiniu „Vilnius-Klaipėda“.“
„17 val. atvykusi į stotį bilietų į 17.45 val. išvykstantį traukinį jau negavo.
Na, ne pirmas kartas, nors „Lietuvos geležinkeliai“ jau bene dešimtmetį skundžiasi, kad keleivių jiems pervežti neapsimoka, bet papildomų vagonų piko metu nekabina. Matyt, iš principo. Studentai pasakoja, kad penktadieniais į šį vakarinį traukinį paskutiniai bilietai išparduodami ryte, o aš savo akimis antrąją Kalėdų dieną mačiau, kaip į Vilnių susiruošusi didelė šeima, tarp jų ir mama su kūdikiu ant rankų, taip ir liko stovėti Kėdainių stotyje (ir ne tik jie), nes traukinio sąstatas – iš trijų vagonų (čia tarpušvenčiu, kai pas gimines, namo ar į kaimą važiuoja net tie, kurie paprastai niekada niekur nevažiuoja), o stovinčių neima (taip, žinome, bilietus reikia pirkti prieš savaitę internetu, bet paaiškinkit tai mano mamai).“
„Nieko baisaus, į traukinį pavyko įsiprašyti, bilietą pardavė vietoje, o ir laisvų vietų jame buvo (tik kasose bilietų kažkodėl į jas nepardavinėjo)“
„Kaišiadorys, Jonava, Kėdainiai… Traukinys sustoja. Durys neatsidaro. Nė viename vagone. Norintys išlipti maigo durų mygtukus iš vidaus (taip, labai modernu, išvien elektronika), norintys įlipti tą patį daro iš lauko. Bergždžiai. Keleiviai ima šauktis palydovių, o palydoves lyg vėjas nupūtė <...>. Po dviejų minučių traukinys pajuda. Pagal grafiką.“
„Po kelių minučių traukiniui pajudėjus pasirodė besišypsanti palydovė ir nuramino, kad nieko baisaus neatsitiko (ne gaisras gi), mėgaukitės kelione, Radviliškyje galėsite persėsti į traukinį Klaipėda – Vilnius, kuris (galbūt) sustos Kėdainiuose (ir už tą kelionę atgal papildomai mokėti nereikės – ačiū „Lietuvos geležinkeliams“). Dabar traukinio sustabdyti jau visiškai neįmanoma, jis turi važiuoti pagal grafiką (nesvarbu, kad kone kas antrą dieną vėluoja po pusvalandį, šiandien ne ta diena).“
„Privažiavus Radviliškį paaiškėjo, kad kelionės malonumą dar teks pratęsti iki Šiaulių… Deja, užgimusios viltys tą naktį pamatyti Baltijos jūrą sužlugo. Šiauliuose visiems teko sėsti į atgalinį traukinį, kuris 22 val. (vietoj planuoto sugrįžimo 19 val.) atvyko į Kėdainius ir atidarė duris!“
„Tiesa, Kėdainiuose geležinkelio stotis yra gana toli nuo gyvenamųjų rajonų. Be abejo, paskutinis miesto autobusas tą vakarą jau buvo išvažiavęs… Beje, vienai mamos bendrakeleivei dar reikėjo grįžti namo į mažą miestelį Kėdainių rajone, o vienintelė likusi transporto priemonė už prieinamą kainą buvo nuosavos kojos. Jei ne geri žmonės, būtų tekę prie stoties nakvot (nes stotį naktį užrakina).“