Vilnius iki 2030 m. nepasieks darnaus judumo plano tikslų | Telkinys

Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo planas (2018-12-19)

https://drive.google.com/file/d/1t9xSEd6hsz4LDmMjklK-Ifql5BNgTDU6/view

https://judu.lt/darnus-judumas-vilniuje/dokumentai

„[2030 m.]
● Automobiliu atliekamų kasdienių kelionių skaičius mieste mažėja 63 proc. (iki 266 tūkst. kelionių/p.),
● Apie 130 tūkst. automobilio naudotojų keičia savo įpročius atliekant kasdienes keliones.“


2024-09-24

„JUDU turi slaptą planą: 2029 metais uždrausti automobilius (tik spėju).
Kaip kitaip jiė ruošiasi pasiekti savo užbrėžtą tikslą sumažinti kelionių automobiliais skaičių 41%, nelabai įsivaizduoju.“

https://www.facebook.com/groups/LPAgrupe/posts/9091790170838101

Komentarai

„Berods tie skaičiai atėjo iš darnaus judumo plano. Kiek jie realistiški ne man spręsti, bet manau, kad plano rengėjai tikrai neprognozavo, kad VMS dės į krūmus dėl gatvių humanizavimo, nes vairuotojai masiškai apsiverkė. O ir masinio gatvių perasfaltavimo ir borteliavimo 2024 matyt irgi nenumatė. Tai JUDU strateguoja pagal judumo planą, o VMS ji vietoj tualetinio popieriaus naudoja ir turim situaciją, kai teorija sau, o realybė sau“

„Šiais metais pasamdys geresnius apklausų rengėjus. Pvz. 2022 vaikščiojančių daugėjo. O rimčiau kalbant tai orinės tos apklausos. Kai projektuotojų ar savivaldybės paklausi apie realius duomenis ir prognozes konkrečioje gatvėje, kur kažkas projektuojama, tai jokių duomenų apie pėsčiuosius ir dviratininkus dažniausiai nėra ir net nenorima jų turėti.“

„Itariu taip pat kaip ir su zaliom lentelem, dave daug laiko nuimti, aisku niekas nieko nedare, likus keliems menesiams kilo susirupinimas ir pasipiktinimas, na ir rezultate nieko gero.
Na ir + Valdas dar ir dabar pila placias juras asfalto😅“

„Skaitau metinę JUDU ataskaitą.
Daug gerų darbų, daug skaičių.
Reziume: Kelionių skaičius pėsčiomis nuo 2017 drastiškai sumažėjo nuo 25 iki 16%, automobiliais padidėjo. [pirma foto]
Toks vat judumo priemonių taikymo rezultatas.
Aišku ateityje viskas kažkodėl pasikeis, tad 2030 metams nupaišė kažkokį utopinį svajonių stulpelį.
Stebina ir tai kad net pačios Savivaldybės įmonė jau nebesugeba padaryti istorinių miesto simbolių nuotraukos Senamiestyje be žaliais tinklais aptrauktų balkonų antrame (pirmame) plane. Juk ataskaitai galima buvo pasirinkti bet kokią nuotrauką, bet akis priprato prie vizualinio triukšmo tiek, kad laiko bardaką norma? [antra foto]
https://judu.lt/korporatyvine-informacija/metines-ataskaitos

https://www.facebook.com/vilnius.wtf/posts/pfbid02FW8gRFBLcP5NHjcxJ4CLqTUwujTmx4zMqz8BBWzCepMoakHkPUSKfB8TEpH4xzBnl

Komentarai

„Labai apgaulingas įrašo reziume. Parašė dvi neigiamui aspektui palankias pozicijas, o paminėti, kad viešuoju transportu, dviračiais ar kitu transportu naudojimas išaugo nereikėtų? Juk tai yra vieni iš pagrindinių programos tikslų. Be to, mašinų sumažėjimas ateityje nebūtinai toks utopinis. Juk savivaldybės rankose kontroliuoti mašinų pralaidumą, parkavimus ir pan. Gal planuose visiškai uždrausti eismą senamiestyje, ar visur, kur galima, daryti A juostas mašinų juostų sąskaita, ir va, prašau, sumažėjimas. Bulvarinis, vienašališkas įrašas.“
+
„Pėsčiomis sumažėjo ~8%, iš jų ~6% perėjo į dviračius/paspirtukus/viešąjį transportą, ~2% į automobilius.
Miesto vizija yra mažinti automobilių vartojimą, tad akivaizdu, kad jei pagrindininis įvertis kyla, o ne krinta, tai čia yra totals fail’as. Be to, kaip rašiau aukščiau, čia neaiški sezoniškumo įtaka. Kiek važiuoja dviračiais žiemą?..“
+
„aš irgi manau, kad uždraus eismą senamiestyje ir visur padarys A juostas mašinų juostų sąskaita. tą prognozuoti visiškai nėra infantilu ir tikrai taip bus!“
+
„2% VT padidėjimas čia kažkoks pasiekimas? Vien dėl demografijos ir pabėgelių tas kilimas turėjo būti gerokai didesnis. Šiaip bereikia atsiversti jų ataskaitas, kad pamatytum koks čia durnių laivas. Pvz: https://judu.lt/apklausa-keleiviai-vis-geriau-vertina-sostines-viesaji-transporta standartinis nuokrypis f*ing 5 kartai, tokie duomenys yra nieko neverti. Bet ko tikėtis, kai užsakomas tyrimas pas skolų išieškotojus: “Apklausą atliko rinkos tyrimų kompanija UAB „Orderis“” https://orderis.eu/ Ir jie dar pagal tokias apklausas skelbia straipsnius kaip pas juos didėja keleivių pasitenkinimas. Tiesiog apima neviltis tai matant.
O šiaip užtenka paskaityti planus 2030 metams, kad pamatytum, kad logikos ten nerasta. Iškeliami tikslai, bet kaip jie turėtų būti atlikti? Bbz, kaip važiuos keliaujantys automobiliu, kai jų skaičius turėtų mažėti apie 60%? Kažką pamykia apie dviratukus, VT normalios pertvarkos nėra, kai kuriomis pagrindinėmis kryptimis (kaip Pilaitė-Centras) važiuoti piko metu išvis darosi neįmanoma, žmonės praleidžia ir po kelis autobusus, nes jie visi pilni. Šita ašimi kasmet prisideda apie 3 tūkstančius gyventojų. Kaip su tais srautais bus susitvarkyta? Kažkas, kažkas, daugiau autobusų (nors jau dabar turi retinti maršrutus, nes nėra vairuotojų), o pagal kažkokių subingalvių iš lempos parašytoje ataskaitoje padarė išvadą, kad tramvajui nėra pakankamo srauto. Va čia yra JUDU ir VMS, kažką pakrapšto ant akių, o nei realių darbų, nei sisteminio požiūrio nerasta. Galiu lažintis, kad net ir OP duomenys, kurie atrodo apgailėtinai blogai yra stipriai pagražinti.“
+
„Dar dėl utopinio automobilizmo mažinimo. Pagal alternatyviųjų degalų įstatymo pradinę versiją mažos taršos zonos didžiuosiuose Lietuvos miestuose turėjo įsigalioti nuo 2023.01. Nė vienas miestas to nepadarė, tad patogumo dėlei tiesiog buvo išleistas įstatymo pakeitimas, pakeičiantis datą į 2025.01. Ką gi, 2025 jau ant nosies, o kol kas, tokią zoną įsivedė tik Kaunas. Vilnius, tuo tarpu, net ir viešojoje erdvėje teigia, kad dar tik svarstys būtinybę ( nors ką čia svarstyti, neįsivedus 2025.01 bus pažeistas įstatymas ).
Beje, seime parengtos ir tokių zonų įrengimo rekomendacijos. Pagal jas, informacija apie zonos dydį ir taisykles turėtų būti viešinama bent 6 mėn. prieš zonos įsigaliojimą. Deje, pagal tas pačias rekomendacija, galima įsivesti ir labai “bedančius” apribojimus. T.y. euro 3 standarto dyzeliukai (~24 metų senumo auto ) dar galėtų riedėti į senamiestį.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/2352577/vilnius-mazins-tarsa-svarstys-apmokestinti-ivaziavima-i-kai-kurias-miesto-vietas
Zonų įvedimo rekomendacijos:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/54a35ba0686d11eea182def3ac5c11d6?jfwid=-oy44k65le

„O tai nerado jokios pozityvios statistikos nei vienu kampu? 😁😁“
+
„na kodel, yra daug kilometru saligatviu ir daug tukstanciu dviraciu stovu!“
+
„na va. Nemoka PRintis 🙂“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *