Pranešimas AB „Lietuvos geležinkeliai“ „Dar kartą dėl bagažo užvežimo / nuvežimo pandusų Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje“
Kam: info@ltg.lt
„Sveiki.
„Lietuvos geležinkelių“ tinklalapyje perskaičiau:
„Kuriame atvirą ir įtraukią aplinką“
„Kuriame judėjimo pažangą“
„Kasdien dirbame tam, kad užtikrintume sklandų gyventojų, prekių ir paslaugų judumą.“
„Siekiame veikti efektyviai, sklandžiai ir vieningai – taip kurti vertę tiems, kuriems esame atskaitingi – Lietuvos žmonėms.“
Todėl kartoju savo 2015-10-16 laišką, atsakymo į kurį nesulaukiau.
Po beveik dešimtmečio nuolatinės pažangos Vilniaus geležinkelio stotyje jis vis dar toks pat aktualus… :]
Kam: passenger@litrail.lt, lgkanc@litrail.lt
„Sveiki.
Bagažo užvežimo/nuvežimo pandusai 2007-ais m. rekonstruotoje Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje nėra tinkami naudoti: ne vietoje/per aukšti turėklai, per siauri, per slidūs.
Prisegu nuotraukų.Nuotraukoje nr. 2 matomas vyriškis vežė savo krepšį tik iki vidurio aikštelės – toliau nunešė laiptais. Nepatogu.
Nuotraukoje nr. 3 matoma mergina tiesiog nuslydo, nučiuožė žemyn. Pavojinga.
Siūlau – ir prašau – šiuos infrastruktūros elementus taisyti. 1) Pačius siauriausius pandusus praplatinti mažinant laiptų plotį. 2) Perkelti turėklus link laiptų vidurio tiek, kad būtų vietos lipti laiptais šalia pačios nuožulnumos; turėklus pakeisti į tokius, kurie būtų tinkami naudoti iš abiejų pusių. 3) Laiptų dalį nuo panduso iki perkelto turėklo padengti neslidžia danga.
Stotis – sostinės veidrodis*! :)
—
* „Darbai kainavo 55 mln. litų, ir šiandien šį pastatą galima drąsiai vadinti sostinės veidrodžiu“ (http://lzinios.lt/lzinios/trasa/baigta-rekonstruoti-vilniaus-gelezinkelio-stoties-pozemine-pereja/108278)“Laiškas ir daug papildomos informacijos publikuojami čia: https://50000.lt/netinkami-naudoti-pandusai-vilniaus-gelezinkelio-stotyje.
Pridedu .pdf formato failą „Kopija“ – kvalifikuotu el. parašu pasirašytą šio pranešimo kopiją.
Pageidauju šiuo el. pašto adresu gauti pranešimo priėmimo faktą patvirtinantį dokumentą.
•••••
[vardas pavardė], traukiniautojas ir Lietuvos pėsčiųjų asociacijos narys“
2025-03-28
„Kuriame atvirą ir įtraukią aplinką“
„Kuriame judėjimo pažangą“
„Kasdien dirbame tam, kad užtikrintume sklandų gyventojų, prekių ir paslaugų judumą.“
„Siekiame veikti efektyviai, sklandžiai ir vieningai – taip kurti vertę tiems, kuriems esame atskaitingi – Lietuvos žmonėms.“
↑ https://ltg.lt/apie-mus/ltg-grupe
2025-03-17
2025-01-27
2024-12-09
Bagažo pandusai požeminėje perėjoje prie Kauno geležinkelio stoties
↑ 2024-09-05
↑ 2015-10-11
Vaizdo įrašas 2024-09-05
Panduso prie geležinkelio stoties pastato pertvarkymo darbai
↑ 2024-04-08
↑ 2024-06-02
↑ 2024-09-17
↑ 2024-12-09
2023-11
„Lapkričio 24 d. Vilniuje po rekonstrukcijos lankytojams atverta geležinkelio stotis. Joje įrengta naujų vietų pavalgyti, padirbėti, pailsėti.“
Tinkamų naudoti ir „lankytojų“ orumo nežeminančių infrastruktūros priemonių bagažo užvežimui / nuvežimui neįrengta.
2022-03-25
„„Matome didelę prasmę išnaudoti LTG erdves jose įrengiant parodą, atspindinčią Rusijos valdžios karo prieš Ukrainą vaizdus. Dėkojame prie šios iniciatyvos noriai ir neatlygintinai prisidėjusiems partneriams – spaudos fotografams. Ukrainai sunkia kaina šiuo metu kovojant už laisvę reikalinga visų mūsų parama, o ši paroda – simbolinė jos dalis“, – sako LTG generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.“
„„Šia ekspozicija norime kuo plačiau skleisti žinutę, kad laisvoje šalyje nuo realybės pabėgti neįmanoma“, – teigia [Lietuvos spaudos fotografų klubo prezidentas Jonas Staselis].“
„Ant perone iškabintų nuotraukų, vaizduojančių karo sužalotus, gedinčius žmones, sugriautus pastatus, rusų kalba rašoma: „Šiandien Putinas žudo taikius Ukrainos gyventojus. Tu tam pritari?“.“
„Vilniaus geležinkelio stotyje šiuos traukinius planuojama kaskart pristabdyti, kad keleiviai galėtų pamatyti nuotraukų parodą.“
Pranešimas „Dėl bagažo užvežimo/nuvežimo pandusų Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje“ 2015-10-16
Kam: passenger@litrail.lt, lgkanc@litrail.lt
„Sveiki.
Bagažo užvežimo/nuvežimo pandusai 2007-ais m. rekonstruotoje Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje nėra tinkami naudoti: ne vietoje/per aukšti turėklai, per siauri, per slidūs.
Prisegu nuotraukų.
Nuotraukoje nr. 2 matomas vyriškis vežė savo krepšį tik iki vidurio aikštelės – toliau nunešė laiptais. Nepatogu.
Nuotraukoje nr. 3 matoma mergina tiesiog nuslydo, nučiuožė žemyn. Pavojinga.
Siūlau – ir prašau – šiuos infrastruktūros elementus taisyti. 1) Pačius siauriausius pandusus praplatinti mažinant laiptų plotį. 2) Perkelti turėklus link laiptų vidurio tiek, kad būtų vietos lipti laiptais šalia pačios nuožulnumos; turėklus pakeisti į tokius, kurie būtų tinkami naudoti iš abiejų pusių. 3) Laiptų dalį nuo panduso iki perkelto turėklo padengti neslidžia danga.
Stotis – sostinės veidrodis*! :)
—
* „Darbai kainavo 55 mln. litų, ir šiandien šį pastatą galima drąsiai vadinti sostinės veidrodžiu“ (http://lzinios.lt/lzinios/trasa/baigta-rekonstruoti-vilniaus-gelezinkelio-stoties-pozemine-pereja/108278)“
Nei gavimo patvirtinimo, nei atsakymo.
Įrašas 2014-09-23
Problema: bagažo užvežimo/nuvežimo pandusai 2007-ais m. už beveik 20 mln. litų (šaltinis) rekonstruotos Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje nėra tinkami naudoti: ne vietoje/per aukšti turėklai, per siauri, slidūs. Nuotraukoje nr. 5 matomas vyriškis vežė savo krepšį tik iki vidurio aikštelės – toliau nunešė laiptais. Nepatogu. Nuotraukoje nr. 4 matoma mergina tiesiog nuslydo, nučiuožė žemyn. Pavojinga.
Pasiūlymas: taisyti. 1) Pačius siauriausius (jie ne vienodo pločio) praplatinti siaurinant laiptus. 2) Perkelti turėklus link laiptų vidurio tiek, kad būtų vietos lipti laiptais šalia pačios nuožulnumos; turėklus pakeisti į tokius, kurie būtų tinkami naudoti iš abiejų pusių. 3) Laiptų dalį nuo nuožulnumos iki perkelto turėklo padengti neslidžia danga.
Daugiau puikių pandusų prie geležinkelio stoties:
Tos rampos visiškai niekam tikusios, ypač bandant užtemti sunkų lagaminą iš požeminės perėjos į peroną.