Netinkami naudoti bagažo užvežimo / nuvežimo pandusai Vilniaus geležinkelio stotyje | Telkinys

Pranešimas AB „Lietuvos geležinkeliai“ „Dar kartą dėl bagažo užvežimo / nuvežimo pandusų Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje“

Kam: info@ltg.lt

„Sveiki.

„Lietuvos geležinkelių“ tinklalapyje perskaičiau:

„Kuriame atvirą ir įtraukią aplinką“

„Kuriame judėjimo pažangą“

„Kasdien dirbame tam, kad užtikrintume sklandų gyventojų, prekių ir paslaugų judumą.“

„Siekiame veikti efektyviai, sklandžiai ir vieningai – taip kurti vertę tiems, kuriems esame atskaitingi – Lietuvos žmonėms.“

Todėl kartoju savo 2015-10-16 laišką, atsakymo į kurį nesulaukiau.

Po beveik dešimtmečio nuolatinės pažangos Vilniaus geležinkelio stotyje jis vis dar toks pat aktualus… :]

Kam: passenger@litrail.lt, lgkanc@litrail.lt
„Sveiki.
Bagažo užvežimo/nuvežimo pandusai 2007-ais m. rekonstruotoje Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje nėra tinkami naudoti: ne vietoje/per aukšti turėklai, per siauri, per slidūs.
Prisegu nuotraukų.Nuotraukoje nr. 2 matomas vyriškis vežė savo krepšį tik iki vidurio aikštelės – toliau nunešė laiptais. Nepatogu.
Nuotraukoje nr. 3 matoma mergina tiesiog nuslydo, nučiuožė žemyn. Pavojinga.
Siūlau – ir prašau – šiuos infrastruktūros elementus taisyti. 1) Pačius siauriausius pandusus praplatinti mažinant laiptų plotį. 2) Perkelti turėklus link laiptų vidurio tiek, kad būtų vietos lipti laiptais šalia pačios nuožulnumos; turėklus pakeisti į tokius, kurie būtų tinkami naudoti iš abiejų pusių. 3) Laiptų dalį nuo panduso iki perkelto turėklo padengti neslidžia danga.
Stotis – sostinės veidrodis*! :)

* „Darbai kainavo 55 mln. litų, ir šiandien šį pastatą galima drąsiai vadinti sostinės veidrodžiu“ (http://lzinios.lt/lzinios/trasa/baigta-rekonstruoti-vilniaus-gelezinkelio-stoties-pozemine-pereja/108278)“

Laiškas ir daug papildomos informacijos publikuojami čia: https://50000.lt/netinkami-naudoti-pandusai-vilniaus-gelezinkelio-stotyje.

Pridedu .pdf formato failą „Kopija“ – kvalifikuotu el. parašu pasirašytą šio pranešimo kopiją.

Pageidauju šiuo el. pašto adresu gauti pranešimo priėmimo faktą patvirtinantį dokumentą.

•••••

[vardas pavardė], traukiniautojas ir Lietuvos pėsčiųjų asociacijos narys“


2025-03-28

„Kuriame atvirą ir įtraukią aplinką“

„Kuriame judėjimo pažangą“

https://ltg.lt

„Kasdien dirbame tam, kad užtikrintume sklandų gyventojų, prekių ir paslaugų judumą.“

„Siekiame veikti efektyviai, sklandžiai ir vieningai – taip kurti vertę tiems, kuriems esame atskaitingi – Lietuvos žmonėms.“

https://ltg.lt/apie-mus/ltg-grupe


2025-03-17


2025-01-27


2024-12-09


Bagažo pandusai požeminėje perėjoje prie Kauno geležinkelio stoties

↑ 2024-09-05

↑ 2015-10-11


Vaizdo įrašas 2024-09-05


Panduso prie geležinkelio stoties pastato pertvarkymo darbai

↑ 2024-04-08

↑ 2024-06-02

↑ 2024-09-17

↑ 2024-12-09


2023-11

„Lapkričio 24 d. Vilniuje po rekonstrukcijos lankytojams atverta geležinkelio stotis. Joje įrengta naujų vietų pavalgyti, padirbėti, pailsėti.“

Tinkamų naudoti ir „lankytojų“ orumo nežeminančių infrastruktūros priemonių bagažo užvežimui / nuvežimui neįrengta.


2022-03-25

„„Matome didelę prasmę išnaudoti LTG erdves jose įrengiant parodą, atspindinčią Rusijos valdžios karo prieš Ukrainą vaizdus. Dėkojame prie šios iniciatyvos noriai ir neatlygintinai prisidėjusiems partneriams – spaudos fotografams. Ukrainai sunkia kaina šiuo metu kovojant už laisvę reikalinga visų mūsų parama, o ši paroda – simbolinė jos dalis“, – sako LTG generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.“

„„Šia ekspozicija norime kuo plačiau skleisti žinutę, kad laisvoje šalyje nuo realybės pabėgti neįmanoma“, – teigia [Lietuvos spaudos fotografų klubo prezidentas Jonas Staselis].“

„Ant perone iškabintų nuotraukų, vaizduojančių karo sužalotus, gedinčius žmones, sugriautus pastatus, rusų kalba rašoma: „Šiandien Putinas žudo taikius Ukrainos gyventojus. Tu tam pritari?“.“

„Vilniaus geležinkelio stotyje šiuos traukinius planuojama kaskart pristabdyti, kad keleiviai galėtų pamatyti nuotraukų parodą.“

https://www.15min.lt/kultura/naujiena/vizualieji-menai/vilniaus-gelezinkelio-stoties-perone-paroda-rusu-demesiui-i-kara-atkreipti-929-1658320


Pranešimas „Dėl bagažo užvežimo/nuvežimo pandusų Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje“ 2015-10-16

Kam: passenger@litrail.lt, lgkanc@litrail.lt

„Sveiki.
Bagažo užvežimo/nuvežimo pandusai 2007-ais m. rekonstruotoje Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje nėra tinkami naudoti: ne vietoje/per aukšti turėklai, per siauri, per slidūs.
Prisegu nuotraukų.
Nuotraukoje nr. 2 matomas vyriškis vežė savo krepšį tik iki vidurio aikštelės – toliau nunešė laiptais. Nepatogu.
Nuotraukoje nr. 3 matoma mergina tiesiog nuslydo, nučiuožė žemyn. Pavojinga.
Siūlau – ir prašau – šiuos infrastruktūros elementus taisyti. 1) Pačius siauriausius pandusus praplatinti mažinant laiptų plotį. 2) Perkelti turėklus link laiptų vidurio tiek, kad būtų vietos lipti laiptais šalia pačios nuožulnumos; turėklus pakeisti į tokius, kurie būtų tinkami naudoti iš abiejų pusių. 3) Laiptų dalį nuo panduso iki perkelto turėklo padengti neslidžia danga.
Stotis – sostinės veidrodis*! :)

* „Darbai kainavo 55 mln. litų, ir šiandien šį pastatą galima drąsiai vadinti sostinės veidrodžiu“ (http://lzinios.lt/lzinios/trasa/baigta-rekonstruoti-vilniaus-gelezinkelio-stoties-pozemine-pereja/108278)“

Nei gavimo patvirtinimo, nei atsakymo.


Įrašas 2014-09-23

Problema: bagažo užvežimo/nuvežimo pandusai 2007-ais m. už beveik 20 mln. litų (šaltinis) rekonstruotos Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje perėjoje nėra tinkami naudoti: ne vietoje/per aukšti turėklai, per siauri, slidūs. Nuotraukoje nr. 5 matomas vyriškis vežė savo krepšį tik iki vidurio aikštelės – toliau nunešė laiptais. Nepatogu. Nuotraukoje nr. 4 matoma mergina tiesiog nuslydo, nučiuožė žemyn. Pavojinga.
Pasiūlymas: taisyti. 1) Pačius siauriausius (jie ne vienodo pločio) praplatinti siaurinant laiptus. 2) Perkelti turėklus link laiptų vidurio tiek, kad būtų vietos lipti laiptais šalia pačios nuožulnumos; turėklus pakeisti į tokius, kurie būtų tinkami naudoti iš abiejų pusių. 3) Laiptų dalį nuo nuožulnumos iki perkelto turėklo padengti neslidžia danga.

Daugiau puikių pandusų prie geležinkelio stoties:

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *